2011-02-13 @ 09:35:57

Mini Horslyx

Mini Horslyx, eller Lick-it som de hette innan, har jag många (för många) utav och hästarna älskar verkligen dem! Jag har alltid med mig en på tävling för belöning och sysselsättning efter/mellan klasserna. Efter ett lyckat ridpass eller med en svårlastad häst kan de också komma väl till pass.

Folk har många gånger frågat var jag får tag i dem och Falsterbo HS och Göteborg HS är faktiskt de enda ställena jag har sett dem på tidigare. Hur dumt det än låter så tycker jag det är jättetråkigt att ge det svaret då det inte är till någon som helst hjälp. Hur som helst har jag äntligen hittat en affär som säljer dem!

De kostar 68:- hos http://www.lantligtliv.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback