2011-02-15 @ 10:33:12

Sjukdomen slår till igen

Hej alla!
Kul att statistiken går upp så mycket hela tiden! Kommentarerna är dock inte överdrivet många, förmodligen för att det jag för tillfället skriver inte är något som väcker en debatt av något slag. Jag är inte heller den som provocerar, vilket jag aldrig kommer bli. Å andra sidan är detta bara fjärde dagen som bloggen varit öppen, så jag ska nog inte förvänta mig allt för mycket haha!

Hur som helst mår jag inte så speciellt bra idag men får hoppas att det går över snart, inte bara för att jag vill må bra utan också för att jag inte vill missa något i skolan.

Jag kommer försöka posta lite roliga, intressanta eller kanske helt värdelösa (det ligger i betraktarens ögon) inlägg under dagen, så håll utkik!


Blezter -09, första gången med sadel

Kommentarer
Postat av: josephine - Tävla om länkning på bloggen!

Nej men gud vad söt! :) syns att han inte är så gammal!

2011-02-15 @ 18:26:32
URL: http://josephinetjernlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback