2011-02-17 @ 09:00:00

Skoltävling på HBRG!

Idag är det dags för den årliga skoltävlingen!
Det är (om jag inte har helt fel för mig) SPIDen som håller i den. Alla som är elever på skolan får anmäla sig i hopp eller dressyr, på egen häst eller skolhäst.
Tycker detta är ett jättebra intiativ, speciellt bra är det för de som i vanliga fall inte har möjlighet att tävla. Eller kanske för den som egentligen inte har nerver till det men ändå vill ge det en chans? De mer rutinerade kan se det som en träning eller en kul grej. Kort sagt kan alla vara med!

Jag missar tävlingen i år igen, av samma anledning som förra gången - jag har ingen häst i tävlingskondition. Jag hoppas att jag kan vara med nästa år istället, tredje gången gillt!

Logga lånad från skolans hemsida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback