2011-02-21 @ 18:31:21

Världens snällaste!

Nu är jag hemma från stallet igen, lite småfrusen men annars mår jag finemang!

Idag fick jag för första gången mocka med Blezter inne i boxen då där var fullt med hästar i gången, vilket så klart innebar att där inte var någon plats till honom. Han var som vanligt jätteduktig! Stannade inne i boxen (även när jag gick för att hämta halm), flyttade sig precis dit jag bad honom om (på milimetern) och stod snällt och stilla och åt lite hö samtidigt som han kollade lite frågande på mig - precis som det ska vara med andra ord.


Halvful mobilbild från igår

Kommentarer
Postat av: MALOU KASTMAN.

sv: ja dom är sjukt sköna :D Anna-settet är SJUKLIGT snyggt! ;o har dreglat över det jättelänge ;D



Scriptina Pro tror jag den hette! :)

2011-02-21 @ 19:53:13
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback