2011-07-11 @ 11:51:20

Aggressioner mot Ridsportsförbundet

Nu under förmiddagen har jag suttit på tdb och försökt lösa licens, vilket inte var det lättaste. Tdb fick för sig att jag inte hade något Grönt Kort, fastän jag har haft det i 5 år och detta är tredje eller fjärde året jag ska lösa licens..?

Lite irriterad blev jag men tänkt att jag får helt enkelt ringa till Skånes Ridsportsförbund och prata med dem, men vad händer? De har semesterstängt i 4 veckor till?! Försöker ringa till Svenska Ridsportsförbundet istället, men även de har semesterstängt. Hur tänker man om man stänger ner ett helt förbund i flera veckor?! Jag började blir rejält irriterad ska jag säga men jag tror jag har löst problemet. Eftersom jag har ett nytt tävlingskonto hade jag inte min "gamla ryttare" där (ni förstår, det gamla jag? Haha) men jag lyckades leta upp den gamla och koppla den till mitt nya konto. Jag bytade klubb och förnyade licensen, så förhoppningsvis ska det fungera!

Såhär ser mitt tävlingskonto ut för tillfället :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Ellinor Melin

Jag hade sån tur att jag skulle lösa licens i torsdags och fick tag på Skånes ridsportförbund på fredagen. Dock gjorde dettta att jag inte kunde lösa licens innan och det tar ju typ 2 bankdagar att få in betalningen.

SV: Jo det är efteranmälansavgift på +50 per start :S

Ja vet!? Sjukt skumt, har inte anmält mej tilld den? fick svar på min anmälan till förra P&J "Välkommen" xD

Ska ringa och säg till dem xD

Däremot ska jag dit och fota =)

2011-07-11 @ 13:59:07
URL: http://carolineellinormelin.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Åstorportens rf ftw :D:D

2011-07-11 @ 14:33:16
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback