2011-07-03 @ 22:27:25

Ändrade planer

Eftersom det var så fruktansvärt varmt idag valde jag att flytta hoppningen till imorgon bitti istället. Jag visste inte riktigt när det skulle svalna och risken fanns att han skulle vara ganska tagen av värmeböljan så jag tyckte att det var bäst så.

Jag red ut en runda istället och han var fantastiskt fin! Bärigheten början komma ordentligt nu och han söker efter bettet och stödet hela tiden, har påskjut bakifrån och ja, det är hela känns grymt bra!
Jag vågade mig även på några galoppfattningar på rakt spår som satt kanonbra i både höger och vänster. Han hade till och med styrkan till att bära sig någorlunda i vänstergaloppen idag och högern var om möjligt ännu bättre än sist! :D

Det klabbar med att lägga upp bilder så det får bli ett inlägg utan :)

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: ja det blev faktiskt bra :D tack!

2011-07-04 @ 01:03:57
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback