2011-07-03 @ 00:30:56

Bloggmotivationen i bottnen

Som ni säkert märkt har uppdateringen inte varit den bästa under de senaste dagarna men det är helt enkelt så att jag har noll motivation till det, och att jag kört fast. Jag har många idéer men tankarna är på annat håll och det gör att allt klumpar ihop sig till en enda sörja i skallen på mig och ingenting vettigt kommer ur det.

Imorgon ska jag göra upp en planering för Blezter den kommande veckan, något som jag har varit duktigt med nu ett tag men inte gjorde i denna veckan, vilket fick mig att tappa lite fokus och motivation. Visserligen skulle han ha en ganska lugn vecka, men jag behöver ändå hålla mig koncentrerad om vi ska komma någonstans.
Han ska få hoppa imorgon hade jag tänkt och det blir första gången på nästan 2 veckor, så jag tror att han kommer vara ganska taggad! Någon typ av infångare ska fram så han vänjer sig vid det :)

Men om jag är lite frånvarande här under den närmaste tiden vet ni åtminstone varför :)

Kommentarer
Postat av: Caroline Ellinor Melin

Hej, vet du om man får delta i gruppträningar på Åsbo pk även fast man inte är medlem? och om det finns några hoppträningar där?

2011-07-03 @ 17:20:05
URL: http://carolineellinormelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback