2011-07-27 @ 12:26:04

Extrema samlare nästa?

Både idag och igår har jag fotat schabrak för fulla muggar, ändå har jag bara kommit igenom drygt hälften av dem haha! Började räkna på hur många jag hade men slutade vid 30, då orkade jag inte mer och började funder på om jag har någon sorts sjukdom? Visserligen är det inte värre än mitt grim-samling (måste ha upp mot 60-80 grimmor) men helt normalt är det inte ^^,

Anlednigen till att jag har så många grimmor är väl den att det var det jag hade råd med när jag var mindre. Jag precis som många andra hade inte riktigt råd att köpa det där dyra schabraket, tränset eller täcket utan det var grimmor som gällde. Jag betalade allting själv och på 200 kr i månaden kom jag inte så långt. Dessutom älskade jag att köpa rosa grimmor till Daffan med allt från ludd och små ponnyer på till de med glitter och mönster. Daffan stod i ett stall utanför Kvindinge en sommar och stallägaren sa att hon aldrig såg en grimma två gånger haha!


Världens finaste ponny <3

Kommentarer
Postat av: josefine m. ridtravaren Bellie

Är likadan.. har över 30 schabrak :S Helt sjukt, och jag slutar ändå inte shoppa nya ;O

2011-07-27 @ 22:35:41
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback