2011-07-31 @ 23:10:43

Kort tur i skogen

Idag var det som sagt första gången jag satt på Blezter på 3 dagar och jag förväntade mig en superpigg häst, men han var inte riktigt så pigg som jag trott. Visserligen har det varit ordentligt varmt idag så det har nog tagit en del på honom... Jag tog bara en kort runda på hacket med lite trav. Precis i början av traven blev han väldigt framtung och det kändes som jag red i en ordentlig nerförsbacke (skitskumt!) så jag fick lyfta upp honom ett par gånger i skritten, sen var han tillbaka i sitt gamla vanliga igen! :D

Bootsen satt som sagt bra ;)

Kommentarer
Postat av: ebba

vf har man boots?

jättefin blogg! <3

2011-08-01 @ 20:19:54
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL EBBA



För att skydda hästen så den inte trampar sig själv :)

2011-08-01 @ 20:35:40
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/
Postat av: Mirjam

Aaw, vilka söta! Vart har du hittat dom? :)

2011-08-02 @ 12:03:26
URL: http://mdik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback