2011-07-24 @ 21:23:34

Ni är bra!

Uppdateringen från min sida har inte varit så superbra den senaste veckan, men trots det ökar antalet besökare konstant. Statistiken varierar lite från dag till dag men jag har under en tid legat en bra bit över sträcket för 100 unika besökare/dag vilket känns jätteroligt! Tänk att minst 100 personer ens gör sig besväret att titta in här varje dag?

Kommentarerna ökar också och det är såklart jätteroligt och motiverande, fortsätter ni på det viset ska jag verkligen anstränga mig för att hålla uppdateringen på topp! :D



Har ni dessutom några önskemål på vad ni vill läsa om får ni mer än gärna dela med er :D

Kommentarer
Postat av: Tina

Jag är inne då och då, men oftast när jag är på hotell för det är en tung blogg att ladda när man sitter på ett sketet mobilt bredband med dålig mottagning.. :)

2011-07-25 @ 15:17:29
URL: http://tinatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback