2011-07-07 @ 20:01:12

Pay & Jump

På måndag är det återigen dags för P&J på ÅPK och jag hade planerat att åka dit och hoppa med Blezter! Höjden har jag inte fastställt helt och hållet ännu utan jag ska fundera lite till på den saken, även om jag är ganska säker så behövs det lite mer betänketid helt enkelt.

Det ska bli jätteroligt att åka iväg med honom igen, och han ska såklart ha sitt nya Anna Scarpati-schabrak på sig. Jag provade förresten det på honom idag och han var dödssnygg! :D

foto: Alexandra Garcia Ferm

 

Jag har även funderat och gjort lite omplaneringar i var och när vi ska debutera lokalt, men jag kan berätta mer om det när det börjar närma sig. Det är inte alls säkert att det kommer bli så, därför är det lika bra att inte säga något ;) Ni får helt enkelt veta när det är dags!


Kommentarer
Postat av: Josefine m. ridtravaren bellie

Vad kul! Lycka till oavsett valet av höjd :D Såg schabraket, det var helt sjukt snyggt. :-)



Ska oxå på pay and jump på måndag =D Sjukt kul!

2011-07-07 @ 23:56:39
URL: http://minfux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback