2011-07-07 @ 22:21:21

Pikachu

Som sagt hade jag Pikachu idag också och det var minsann markarbete för hela slanten! Det gick mycket bättre idag än vad det gjorde sist, inte för att det gick dåligt då men nu vet jag åtminstone lite bättre vart jag har honom. De var mycket galopparbete över bommar och han tyckte att det var väldigt jobbigt emellanåt men när han väl släppte till lite kändes det kanon! Ridpassen slutade med en genomblöt häst, och en nästan lika blöt Frida xD


Bild tagen innan ridpasset. Ser han inte ut som en liten dressyrhäst här? :)

Kommentarer
Postat av: Elin

Varför rider du på pelham, är han stark? :)

2011-07-08 @ 09:44:06
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SVAR TILL ELIN

Nja, han kan väl bli lite småstark emellanåt men det är inte så farligt. Alex (som äger hästen) ville att jag skulle prova på de olika betten på honom under de dagarna jag rider honom, och idag var det dags för pelhamet :)

2011-07-08 @ 10:06:21
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback