2011-07-11 @ 22:56:01

Resultatet!

Idag var vi som sagt iväg på P&J och jag är jättenöjd!
Jag ska inte tråka ut er med världens längsta inlägg då jag själv hatar såna så jag försöker köra kort och snabbt. Först och främst så gick han som vanligt in i transporten direkt så jag var lite tidig men hellre det än sen. De hade flyttat bak mig drygt 10 starter, alltså backade min starttid med minst 20 min. Kul ju..!

80 cm (DEBUT) - 8 fel
Jag skippade padden för han blev väldigt spänd och laddad i ryggen märkte jag fort, så det passade helt enkelt inte med den idag. Han skötte sig fint på framridningen/framhoppningen förutom en bockning som kom från ingenstans och som höll på att sätta mig i staketet. Han hoppade fint men verkade lite trött, galoppfattningarna satt däremot bra.
Väl inne på banan visade jag runt honom lite snabbt och han var absolut rädd för sista hindert! Genom hela banan tycker jag han hoppade bra,  det första nerslaget kom på tvåan där han blev lite väl på och sen kom på att grinden var ganska läskig ändå och nästa kom för att jag inte riktigt fick med bakbenen i svängen så han tog i frambommen lite. Resten av banan hoppade han snabbt och relativt självsäkert, och jag är absolut nöjd med honom! :D

Filmen är på g, men så länge får ni klara er med en print. Där var en del som fotade så förhoppningsvis blir det en del bilder att bjuda på framöver! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback