2011-07-13 @ 16:07:22

Trött!

Jag kom nästa precis hem från bion där jag som sagt såg den sista filmen i Harry Potter-serien. Minst lika bra som de andra, och även om jag visste hur det hela skulle sluta satt jag på helspänn och undrade hur f*n detta skulle gå? Haha!

Nu är jag iaf jättetrött i huvudet och sitter inne på världens huvudvärk så det blir till att ta det lite lugnt ett tag. Jag ska också fota det jag köpte på Hööks (inget spännande...) och sen bege mig till Blezter som ska vila idag också. Det har han förtjänat!

Kommentarer
Postat av: Maria Johansson

Sv: Vad kul att hålla på med både hoppning och dressyr =) Det är ju bra och allsidig träning för hästen =)

2011-07-13 @ 16:53:17
URL: http://dressyrsnack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback