2011-07-07 @ 10:59:54

Vad köpte jag?

Jag fick inte med mig så mycket hem rån Falsterbo igår men jag tror inte det har något med utbudet att göra utan att det helt enkelt är så att jag börjar bli ganska kräsen. Jag provade ridbyxor från de lite finare märkena (Pikeur, Cavallo osv), jackor och västar men jag var inte helt nöjd med hur alla sakerna satt så jag lät helt enkelt bli att köpa något av dem.

Nu till vad som kom med mig hem!

Ett underbart snyggt schabrak från Anna Scarpati. Petrol/marin med blå/röd/vit passpoal. Underbart!


En svart lädergjord



och nu till finalen...
Blommiga boots! Haha jag var bara tvungen xD
Mamma hittade dem och hon var även snäll och betalade för dem, tack!


Detta var allt jag fick med mig hem, men jag är nöjd med de få sakerna! Med tanke på att jag egentligen knappt behöver någonting tycker jag inte det var så illa pinkat :) Allt var egentligen riktiga fynd!

Kommentarer
Postat av: Josefin Tornfalk

Schabraket var GRYMT snyggt!!

2011-07-07 @ 12:02:12
Postat av: Louice Råå

Haha dom såg jag oxå när jag va där ;)

2011-07-07 @ 12:03:31
URL: http://louiice.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback