2011-06-22 @ 11:52:55

Falsterbo Horse Show 2011

Om inte mindre än 9 dagar drar Sveriges längsta häst-event igång, och jag längtar!

I år har jag bara en Falsterbo-dag inplanerad och det är på onsdagen. Känner att det skulle vara helt perfekt i och med att det gått så pass långt i veckan att programmet börjar ha lite bättre saker, men även inte så långt att alla saker är slut på mässan ;)

Hagahill Ponnykür, Tretorn Ponny Grand Prix, Folksam Scandinavian Open och Falsterbo Hunting är några klasser så jag verkligen vill se!

Bild från förra året, haha!

 

Vad gäller shoppingen så har jag inga riktiga planer mer än kanske ridbyxor, lindor, boots och sånt halvtråkigt. Men eftersom jag inte behöver något speciellt så får jag helt enkelt ägna mig åt impulsshopping!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback