2011-06-01 @ 18:32:27

Hoppningen igår

Igår hoppade jag lite med Blezter, och det gick inte fullt lika bra som förra gången. Visst hoppade han, och vi fick även till något supersprång, men jag tror att värmen tagit hårt på oss båda och vi var lite loja båda två. Han bjöd mot hinderna och blev lite stark emellanåt och därigenom också lite lång, han kändes även lite trött och spänd i kroppen. Min egen ridning var jag inte alls nöjd med, jag hade kunnat göra det så mycket bättre. Jag har gjort det så mycket bättre. Som vanligt hänger det mesta på ryttaren och jag försöker inte alls skylla på honom, och eftersom han är väldigt grön på detta och dessutom trött hade han verkligen ingen möjlighet att hjälpa mig.
Som sagt, dålig ridning.

Efter mycket övervägan får ni se en liten filmsnutt.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag tycker att det ser fint ut! :)

2011-06-01 @ 21:48:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback