2011-06-17 @ 12:05:12

Klippt benskydd

Jag mätte och vägde ett par av mina strykkappor idag och upptäckte att de på insidan överskred de tillåtna måtten, så saxen fick helt enkelt komma fram! Jag ska köpa nya skydd snart (Falsterbo?) men jag måste ha ett par godkända på måndag.



De var bara runt 2 mm för stora men jag vill inte riskera att åka fast på en så dum sak. Dessutom är regler till för att följas, hur konstiga och obegripliga de än är :)

Benskydden ligger nu i tvättmaskinen och får sig en rejäl (och välbehövlig) omgång!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Jag har också klippt benskydd för att dem ska vara godkända.

2011-06-17 @ 17:47:20
URL: http://ryttarinnanmatilda.blogg.se/
Postat av: Josefin

På en Pay and jump är det inte så noggrant, dem bryr sig inte. ;p

2011-06-18 @ 08:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback