2011-06-30 @ 17:50:23

Mellanlandning på Börjes i Tingsryd!

Vi tog en liten avstickare bort till Tingsryd och Börjes, när vi ändå var på det hållet kunde vi inte bara låta bli! Börjes har fått in massvis med märkesgrejer från Kingsland, Pikeur, Euro-Star, Cavallo m.fl och jag hittade en hel del fina saker, bla ett supersnyggt schabrak från Kingsland som inte kommit ut i butik ännu. Dock fanns det bara i dressyr så det var inte att tänka på tyvärr...

Eftersom det är nära till Falsterbo drar igång är jag väldigt mån om att hålla i pengarna tills dess, plus att de sakerna jag verkligen ville ha bara fanns i fel modell eller storlek. Därför blev det en flughuva (som jag ändå skule köpt på FHS) och ett par dösnygga KL strumpor :D



Fastän väldigt lite fick komma med hem, är jag supernöjd med mina köp ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback