2011-06-17 @ 19:07:05

Svar på fråga

Elin om Forget, and move on:
Hästen du hade innan, Lyckängs Raket. Ägde du honom. Var är han nu? :)

SV; Jag ägde inte Raket, utan det var så att jag tävlade honom lite under 2 månader 2009 för att vi skulle få ihop till ett lag i Allsvenskan. Jag springer inte på hans ägare så ofta och är inte helt uppdaterad om vad han hittar på, men senast jag hörde något var nog i April och då var tanken att han skulle fortsätta tävla med en tjej som red honom tidigare. :)


Allsvenskan omg I i Munka, 3:a med laget. Foto: tävlingsbilder.se


Jag och Raket i en LC+5, Munka-Ljungby RK. Dubbelnolla och precis utanför placering, tror det var vår andra tävling :) Foto: Louice
Det har hänt ganska mycket sedan dess haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback