2011-06-06 @ 17:25:50

Tävlingen i Munka

Munkas tävlingar höll än en gång måttet och trots 7 dagars tävlingar höll gräsbanan sig väldigt fin! Visst var den lite sliten här och var, men underlaget höll och jag såg inte en enda häst varken halka eller snubbla. Bra jobbat!

Jag lyckades äntligen analysera problemet med kameran, så vi ligger inte i skilsmässa längre. På något sätt har jag (eller någon annan) kommit åt "autoiso" och kameran har då klabbat och ändrat iso själv, även då jag fotat på manuellt. Detta har drivit mig till vansinne sedan april (!) och inte förrän nu har jag lyckas lösa det. Bildkvalitén blir en helt annan när jag själv kan ställa in allting, och inte kameran ska ha något att säga till om ;)


Här har ni en bild från 1.50 hoppningen som togs hem av den numera 10 000:- rikare Amanda Ericsson. Grattis! På bild tror jag dock det är Pia Levin :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är pia levin och ufo på bilden :)

2011-06-06 @ 18:39:02
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Jag håller med dig. Är riktigt, riktigt tråkigt :((

2011-06-06 @ 20:27:32
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback