2011-03-12 @ 14:00:00

1 week, 7 days or 168 hours to take off

Om exakt en vecka lämnar jag Sverige i 5 dagar för att istället förpesta England.
Jag är otroligt taggad inför detta och kan inte fatta att det redan är dags, det var inte länge sedan jag tyckte att detta låg långt in i framtiden. Galet!

Vad beträffar bloggen så vet jag inte hur jag gör när jag är borta. Det är mycket möjligt att jag hinner skriva ihop tidsinställda inlägg för varje dag, men veckan ser ut att kunna bli ganska stressig och är ingenting ni ska förvänta er tyvärr, speciellt inte då jag har tight med idéer just nu.
Ni får mer än gärna önska inlägg som jag kan publicera under den tiden.
Jag blir jätteglad om ni hjälper mig lite. Önskar ni - skriver jag!


Kommentarer
Postat av: ANNA NORDBECK

SV; klippa ut en bild så som du har gjort i din header ungefär :)

2011-03-12 @ 15:45:55
URL: http://eliani.blogg.se/
Postat av: MALOU KASTMAN

Du kan väl skriva om blezters stamtavla? :)

vilken utrustning ni använder, lite hiss och diss och massa bilder på er! :D

2011-03-12 @ 20:53:47
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback