2011-03-03 @ 20:10:36

Ändrade planer, men minst lika kul ändå!

Hej och hallå!
Nu är jag hemma efter en kall men väldigt rolig dag! Precis som rubriken lyder så blev det ändrade planer, men minst lika kul hade vi ändå!
När vi alla var klara för avfärd meddelade vår käre rektor att Flyinge hade gjort vissa förändringar i programmet som innebar att vi skulle hinna se någon enstaka häst och sedan sitta sysslolösa i ett par timmar och frysa röven av oss. Istället körde de ner oss till Entré i Malmö som är ett flervånings shoppingcenter och bjöd dessutom oss alla på Burger King! Jag köpte ingenting då jag var så stressad på morgonen att jag glömde plånboken hemma (I left the plånkan at home) så kunde jag tyvärr inte få med mig något hem.
Därefter åkte vi mot Flyinge och tittade på de snygga hingstarna. Fick tyvärr inte se min favorit, men hittade en annan som hoppade himla trevligt och i luften var helt i min smak och en som var ordentligt snygg både på marken och i sprången!
Jäkla roligt har vi haft!

Jag har väldens bästa skola, klass och vänner! :D (och häst men han fick inte följa med)

Jag ska klippa mig på lördag, så då kommer jag kunna se igen. Smurfen som ligger avsvimmad till höger i bild är anledningen till att mitt hår ser ut som det gör (totte mitt upp på huvudet)

Jag tog inte så många bilder i ridhuset (blev nog 2 st) då jag satt så himla dåligt till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback