2011-03-09 @ 20:40:48

Dålig uppdatering

Hej!
Som ni märker ha uuppdateringen inte varit den bästa på senaste tiden, helt enkelt för att jag inte har haft så mycket att skriva om och att tiden och orken inte riktigt räckt till. Förhoppningsvis blir det bättre snart!

Idag har det bara varit traktorkörning och sen upp till stallet för att göra det dagliga. Tror att jag håller på att bli sjuk nu mitt i smeten, lagom bra timat... Har otroligt ont i halsen, hostar som en galning och vaknar mitt i natten av att jag inte kan andas. Underbart! Hur som helst ska jag försöka ta det lite lugnt och verkligen se till att bli frisk så jag orkar med nästkommande veckor!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Jaha okej :)

2011-03-09 @ 22:13:38
URL: http://ridersjumping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback