2011-03-18 @ 16:24:36

Hemkommen

Nu har jag kommit hem från APU:n, som det för övrigt var full rulle på idag! Ska snart iväg till stallet men passar på att uppdatera lite snabbt. Det har snöat här i Skåne vilket är mindre trevligt.
Jag och Philippa fixade stallarna och började därefter rida och det blev hela 3 hästar var idag. Först ut var D, som med lite gapande (aka hjälp) från Putte gick ganska bra, jag har lite att jobba på men det blev absolut bättre allt eftersom. A gick bättre idag och jag kom åt henne lite bättre, därefter kravlade jag mig upp på en 3-åring (P) som verkligen kändes jättefin, speciellt för sin ålder. Fördelen med att rida D är att hon verkligen kan mycket men inte gör ett skit såvida inte jag som ryttare gör rätt vilket är jättebra, det är sånt man får ut något av!

Nu ska jag vidare till min egen häst!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Åh vad mysigt det låter :)

2011-03-18 @ 22:01:23
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback