2011-03-28 @ 21:12:52

Jag jobbar på, dagtid.

Idag har det varit ännu en heldag med massor utav hästar och annat skoj!
Jag hann med att rida 4 hästar idag, alla gick bra (speciellt A som verkligen börjat släppa!) men jag kände att jag började vekna lite i benen på den sista hästen. Livet är inte lätt! ;)

Det blev såklart en ganska sen dag idag och jag kom ganska sent upp till Blezter, men han verkade inte misstycka. Det var fint väder och ljust ute så det gick ingen nöd på honom, och det blev inte så extremt sent när jag tänker efter... Jag var där innan sju åtminstone ;)

Imorgon ser dagen ut på ungefär samma sätt men förhoppningsvis så blir jag klar lite tidigare på Aspehus så jag kan hinna med att rida Blezter också, men det återstår att se :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Roligt att du hann rida så många hästar, är det någon du gör ofta eller bara någon gång ibland? :)

2011-03-29 @ 10:26:36
URL: http://mikaelaljungberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Gud vilken fin bild! Helt underbar..

2011-03-30 @ 02:32:57
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback