2011-03-13 @ 20:44:39

Lång dag

Hej!
Jag har inte haft tid att blogga alls under dagen, men nu så ska jag försöka slänga upp något. Jag har spenderat dagen med att irra runder i affärer och leta efter lite välbehövliga saker, hittade inte mycket om man säger så.

Hur som helst borstade jag bara Blezter idag då jag hade så jäkla ont i knäna. Inte för att det påverkar ridningen så himla mycket (som tur är) men eftersom jag har haft ont hela dagen var jag ganska svag i benen. För att återgå till ämnet så hade Blezter rullat sig ordentligt och hade lera över hela magen, till och med mellan frambenen haha!


Såhär såg han ut, och tänk på att han faktiskt går täckad ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback