2011-03-26 @ 21:16:24

Saturday

Idag har jag inte gjort mycket annat än sovit, shoppat lite och sedan åkt till min älskade häst. Jag passade på att rida lite lugnt i det fina vädret vilket han verkade uppskatta! Väldigt pigg, glad och positiv var han och jobbade på fint. Jag har dessutom kommit fram till vad det är som vi verkligen måste jobba med och vad som kommer ta oss till nästa steg - takten. Han har en förmåga att springa iväg lite ibland och därmed tappa takten, vilket jag omedvetet låter honom göra.
Men som sagt - han var jättefin!


Kommentarer
Postat av: Jonahmagnhild

I really enjoyed it. You have done a great job.

2011-11-26 @ 21:31:35
URL: http://jonahmagnhild.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback