2011-03-12 @ 19:34:13

Vilket ridpass!

Jag red på det raka bettet idag vilket verkligen fungerade jättebra! I höstas/vintras gick han inget vidare på det och blev då väldigt stark och ganska svårsvängd, men nu när lyhördheten börjar komma så blir det inget annat än kanonbra att rida honom på! Han var, precis som innan, lite för snabb i steget i början och ville helt enkelt inte riktigt ta för sig så som han kan men i slutet blev det mer swung och elasticitet kombinerat med att han verkligen började slappna av. Hur bra som helst! Han tog verkligen tag fint i bettet också, och var otroligt framåt och arbetsvillig.
Fina hästen min!



Kommentarer
Postat av: Therese

Han är så fin, Frida :D Jag har med haft apu på gränsbo och Figaro R var min favorit, mysigare hingst har jag nog aldrig träffat :)

2011-03-12 @ 20:53:26
URL: http://mortalsaints.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback