2011-05-13 @ 16:22:33

Huge happyface!

Jag har precis varit uppe hos Blezter och är på så himla mycket bättre humör!
Jag brukar alltid bli glad av att se honom, han värmer mig inombords och ja - jag älskar honom. Men idag blev jag ännu gladare än vanligt för hör och häpna; hans ben såg jättefina ut! All svullnad och värme var borta!

Åh vad glad jag blir!
Roligt nog skulle jag ta med mig kameran idag tänkte jag och fota hans ben så ni fick se, men jag tror inte det är så intressant längre ;)

Ni får istället se en bild på Blezter som föl, knoppad och klar innan fölvisning :D


Jag tänker fortfarande sticka upp senare och promenera med honom och kyla benen :)

Kommentarer
Postat av: molly,

fin blogg :D

2011-05-13 @ 17:19:50
URL: http://ponnysnack.blogg.se/
Postat av: mollie

guuuud vad söt! har den den färgen eller håller den bara på att få sommar päls? :)

2011-05-14 @ 11:49:32
URL: http://molliejosefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback