2011-05-19 @ 19:47:17

Idioter

Jag sitter och håller på med ett arbete som ska redovisas imorgon, men jag tänkte att jag kunde slänga in ett inlägg och berätta att jag lever.
Idag har det varit en ganska lugn och skön dag, dock ganska lång ändå. På Djursjukhuset la vi bandage (både höga och låga) och det gick kanoners, även om de höga är bra mycket svårare än det låga.

Jag har även varit ute och promenerat med Blezter idag, vilket mestadels gick bra. Trafikanterna är däremot inte alltid så snälla och konstigt nog är det mest hästtransporter som kör ända in på. Jag mötte en transport på en smal väg idag och skulle flytta in Blezter till sidan så den kunde komma förbi, dock försvårar idioten bakom ratten det genom att fortsätta köra mot oss vilket får honom att känna sig klämd och börjar backa/svänga ut i vägen igen. Bilen stannar inte utan fortsätter rulla mot oss och jag blev stressad, försökte trycka ut honom i vägkanten vilket inte gick helt bra utan jag fick istället smälla till honom lite i sidan så han mer eller mindre hoppade ut - för att vi inte skulle bli påkörda. Åh vilka as det finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback