2011-05-18 @ 14:01:23

Shoppat

Idag begav jag mig till skolan, även om jag inte mådde helt bra var det absolut bättre och då finns det ingen anledning att sitta hemma. Det blev en kort dag, inte mer än 1 timme, vilket på sätt och vis inte kändes lönt men eftersom det är i slutet på terminen är de flesta kurser avslutade och då blir det så. Nästa veckan går jag inte mycket i skolan heller.
Nu blev de alldeles för ohästigt!
Jag stack inom Väla på vägen hem och lyckades få med mig några välbehövliga stalltröjor hem. Billigt och bra dessutom :D

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

sv: okej :) jag ska hoppa de två första klasserna, LB'n och LA'n. Men tävlingen börjar kl 1 :)

2011-05-18 @ 16:57:06
URL: http://maloukastman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback