2011-05-27 @ 22:07:56

Svar på fråga

sandra om Rundvisningen!:

är du inte rädd att din häst tar och går ut och äter maten som står ute i gången ?

Svar: Jag har skrivit om detta innan, men jag kan absolut göra det igen!
Blezter lärde sig efter ett tag att öppna dörren själv och han hittades en kväll med öppen dörr, dock vet han att han inte får gå ut ur boxen så han stod snällt kvar och tittade ut men eftersom han är en häst och ingen maskin kände jag att han inte skulle kunna hålla sig så lydig en hel natt. Vi knöt grimskaft runt dörren för att han inte nästa gång skulle gå ut och föräta sig på allt gott där ute, men stallägaren fixade senare en smartare lösning:


Så nej, jag är inte rädd att han ska ta sig ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback