2011-11-04 @ 16:10:45

Hemma från SM

Jag och mamma åkte in till Helsingborg för att kolla lite på SM:et och vi kom dit mitt under en Intermediaire II. Roligt att se så många olika typer av hästar och ryttare på en och samma nivå!

Jag blev otroligt sugen på att tävla och träna och det är nästa deprimerande att åka och titta på sånt här när hästen inte är ridbar. Efter någon timme på en större tävling blir jag alltid så full av inspiration och motivation men tappar lite suget när jag känner att jag inte kommer kunna göra något som ens kommer i närheten av detta, ett tag framöver...
Förhoppningsvis kan vi komma igång snart igen!


Försökte använda blogg.se-appen men den krånglade som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback