2011-11-21 @ 19:36:08

En Uvex-hjälm

Något jag för tillfället är i väldigt stort behov av, är en ny hjälm. Jag har visserligen min JW men då den egentligen är avsedd som tävlingshjälm vill jag inte använda den allt för mycket hemma. Min hemmahjälm, en Carat, sitter inte speciellt bra på mig längre och känns därför inte optimal att använda.

Jag är väldigt sugen på en Uvex som jag då skulle kunna ha både hemma och på tävling. Den är väldigt snygg och ska dessutom vara perfekt för varma sommardagar.


Kommentarer
Postat av: Linn

Hade delade meningar om uvex innan men nu tycker jag de är snygga! Tyckte dock inte den var så skön men ska ge den en till chans och prova en i Sthlm :)

2011-11-21 @ 21:31:07
URL: http://linnskjetne.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den sitter inte skönt och jag hörde att den hade fått dålig kritik på testet. tror det stod i någon tidning. Annars fräck

2011-11-21 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback