2011-11-26 @ 11:25:06

Objektiv-jakt

Som ni alla säkert vet, är fotografering ett av mina största intressen. Att sitta och bläddra runder på olika sidor i jakt efter de senaste fotoprodukterna kan vara minst lika roligt som att titta igenom de webshopar som säljer ridutrustning, även där på jakt efter det allra senaste.
Såklart kan det vara lite nedslående att se de höga prissummorna ibland, men å andra sidan är det mysigt att kunna drömma sig bort emellanåt... ;)

Just nu är jag på jakt efter ett nytt objektiv med en större bländare, jag har några i åtanke och förhoppningsvis kommer jag kunna hålla något av dessa i min hand om en månad. Oh! :D







Kommentarer
Postat av: Louice Råå

Vad ska du ha för nått? :)

2011-11-26 @ 18:00:12
URL: http://othello.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej Frida,



Du kan verkligen ta riktigt bra foton på hästar. Jag har också en Nikon D3000 och fotar mest kompisar när de rider men har märkt att det inte är helt enkelt. En häst i hög fart kan ibland vara svår att fånga på kort. Jag ser att du lyckas få både skarpa och ljusa bilder när du fotar tillexempe hästar över hinder.

Har du några tips som du skulle kunna dela med dig av? Vad använder du för inställningar och vad ska man tänka på?



Mvh Sofia

2012-02-15 @ 14:50:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback