2011-10-02 @ 07:12:00

13. Min högsta dröm

Jag har faktiskt inte någon tydlig eller speciellt specifik dröm just för tillfället, när jag var liten ville jag ha ett stort arabstuteri (bara för att Daffan var arab haha!) men det är jag på det klara med att jag nte drömmer om längre.

Men att bo på en riktigt fin gård på Öland (ev här nere i Skåneland), vara ekonomiskt oberoende och ta hem unghästar för inridning och utbildning kan absolut räknas som en dröm för mig! Tänk så underbart va, att jobba med det man tycker allra mest om och inte av den anledningen att man verkligen pengarna utan bara för att det är roligt :D!

Blezter som 3-åring, inte mycket riden :)


Kommentarer
Postat av: Hon Vronkan

Som du skriver så drömmer nog många om att jobba med det man älskar och vara ekonomiskt oberoende =)

2011-10-02 @ 10:40:16
URL: http://honvronkan.blogg.se/
Postat av: Hon Vronkan

Som du skriver så drömmer nog många om att jobba med det man älskar och vara ekonomiskt oberoende =)

2011-10-02 @ 10:40:21
URL: http://honvronkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback