2011-10-06 @ 06:10:00

17. Låtar som jag lyssnar på när jag är arg, ledsen och glad

Jag blir inte arg så särskilt ofta, mer irriterad eller uppretad. När jag väl är arg, då är jag fruktansvärt arg och att lyssna på musik har jag inte den minsta tanke på! När jag är irriterad eller ledsen brukar det oftast bli låtar som hjälper mig att uttrycka mina känslor. Carry you home eller Goodbye my lover med James Blunt kan framkalla störtfloder och när jag är mer åt det arga hållet hjälper Resten av ditt liv - Timbuktu en del. Man blir så tuff av den på något sätt haha ;)

Timbuktu - Resten av ditt liv:


När jag är glad vill jag ha lite mer pepp musik, men kan ofta hamna i sällskap av Simon Norrsveden eller Amy Winehouse, konstigt nog. Miss Li med Oh Boy kan verkligen få mig att tagga till! Håkan Hellströms låtar får mig av någon anledning alltid glad och lite känslosam.
Dansa, Fastän med Säkert! är en sådan låt som varierar väldigt beroende på vilket humör jag är på, men jag gillar den alltid. Den är väldigt känslosam, men är ändå något mellanting. Samma sak med Vi kommer att dö samtidigt, även den med Säkert!

Miss Li - Oh Boy:


Säkert! - Dansa, Fastän:


Säkert! - Vi kommer att dö:


Detta var vad jag kunde komma på just nu, så det får räcka ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback