2011-10-21 @ 05:33:00

26. Hur mina vänner beskriver mig

Här kände jag att det var bäst att lämna över ordet till två av mina vänner, eftersom de vet bättre hur de beskriver mig än vad jag gör ;)

"Frida Elmlund, en av de mest hjälpsamma och pålitligaste människan jag någonsin mött och som dessutom råkar vara en duktig ryttare med sunt förnuft. Med en kamera i handen blir hon till och med ännu bättre :)"
// Alexandra

"Hejsan alla läsare på Fridas blogg!
Jag heter Gabriella aka Gabbi och jag har blivit ombedd av Frida att skriva en liten text om henne vilket jag mer än gärna ställer upp på! ^^
Frida och jag träffades för första gången för flera år sen när våra ridskolor tävlade mot varandra men det var inte förräns när vi började i samma klass på ridgymnasiet som vi började umgås.
Frida har sen dag ett alltid haft världens sjukaste humor, den är helt unik! Man kan egentligen säga att Frida är unik för det är hon verkligen! Det är inte ofta som man träffar en så underbart snäll och samtidigt helgalen människa, på ett positivt sätt såklart! ;)
Något som ni säkert redan märkt är att Frida är väldigt duktig på det mesta som har med hästar att göra, alltid när det är något som jag är tveksam över så vänder jag mig alltid till Frida.
Det jobbet som hon har lagt ner på Blezter är otroligt och ni ska bara se hur fin han är i verkligenheten och det är helt fridas förtjänst!
Frida är verkligen en jättefin människa som man till 99% alltid har roligt med, Frida är en sån människa som man aldrig vill tappa kontakten med.
Det enda som är negativt med Frida är att hon kickar mitt ass i wordfeud för tillfället men just wait, snart så överraskar jag med en vinst!;D"
// Gabbi

Ja, såhär beskriver två av mina goa vänner mig ^^, Haha, jag blir helt generad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback