2011-10-19 @ 05:51:00

27. Såhär vill jag att mitt liv ser ut om ca 20 år

26:an kommer senare, jag har glömt fråga mina vänner ^^,

Jag har inte alls bestämt mig för vad jag ska göra i framtiden, och även om jag hade det så har livet en förmåga att inte riktigt bli som man tänkt sig. Jag har några olika "drömmar", vissa mer genomförbara än andra, som jag verkligen skulle vilja leva ut - å andra sidan lär jag inte finnas på jorden tillräckligt länge för att leva alla fullt ut ^^,

Hur som helst lär jag vara 38 år gammal då (hjälp...) och befinna mig någonstans mitt i livet. Exakt vad jag vill eller kommer göra vet jag som sagt inte, men jag ska minsann se till att vara lycklig och trivas med tillvaron. Ungefär så detaljerad är min framtidsplan haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback