2011-10-16 @ 11:19:00

Somebody's kidding me..?

Igår skrev jag det tjugoandra inlägget av min 30-dagarslista som innehöll text om någon jag vill träffa igen, denna gången Jonna. Minutrarna senare hittade jag henne på allas vårt (underbara) Facebook och vi började snacka lite. Jätteroligt när man inte träffats på så många år!

Saken jag vill komma till är den att vi sågs i torsdags - fastän ingen av oss visste om det. Det var nämligen så att Jonna, som även hon går på ett ridgymnasium, var på studiebesök på djursjukhuset under just den dagen i veckan som jag alltid befinner mig där. Jag såg deras grupp flera gånger men hade (såklart) inte en tanke på att en av de skulle vara en barndomsvän till mig. Känner att detta faller inom katergorin för "just my luck!"

Vi ska försöka planera in en helg så småningom så vi kan träffas på riktigt igen ;)

Lyckades efter mycket om och men leta upp dessa bilder och skanna in de i datorn. Tagna på underbara Öland och Aledals Ridcenter, min häst (isabellen) minns jag fortfarande namnet på haha!

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

Nämen :D haha är det inte tabasco och bellman om jag inte ser helt fel?

2011-10-16 @ 23:06:28
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback