2011-10-28 @ 15:22:08

I'm back!

Jag har nyss skickat iväg min religionsuppsats på inte mindre än 2600 ord (knappt 7 sidor), vilket innebär att jag äntligen kan ta lov! Oh, jisses vad skönt det ska bli!

Vad gäller Blezter så går det mycket framåt med benet som nästan ser normalt ut nu (mycket lite kvar), men jag vågar inte hoppas på för mycket riktigt än. Det kan fortfarande gå åt helvete liksom ;)

För att fira lovet ska jag skritta lite uppsuttet, förhoppningsvis leker han varken ninjahäst eller något från den spanska ridskolan. ^^,




Kommentarer
Postat av: warnmark -Officiell bloggare Göteborg Horse Show 2012

Sv; Hihi jaa :))

2011-10-30 @ 12:12:40
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback