2011-10-03 @ 16:46:17

Läget

Allt med Blezters ben går lite upp och ner för tillfället men mestadels upp (eller ner, beror på hur man ska se det). Svullnaden minskar lite för varje dag, han motioneras minst 1 h/dag, är ute i hagen som vanligt, benet spolas flera gånger och ja - jag har fullt upp med honom. Samtidigit har jag feber, så jag känner att jag har flyt nu... Han går förresten fortfarande på butta (veterinärens order) eftersom svullnaden inte minskat så mycket som det var tänkt.

Jag skrittade honom uppsuttet en gång igår och det verkade han tycka var kul, pigg och glad! ^^,


Förhoppningsvis ser han såhär fin ut snart igen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hoppas han blir helt återställd snart! Längtar efter att få läsa mer om era dressyrtävlingar! :D

2011-10-03 @ 16:54:47
URL: http://eveningtimes.blogg.se/
Postat av: Johanna Torudd

sv; ja, men då förstår jag ju att man vill ha hästen själv :) Fin häst och blogg du har! Ska absolut fortsätta kika in här! :D

2011-10-03 @ 17:15:16
URL: http://torudd.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej det går säkert bra. Har hört att lymfangit kan vara ärftligt och kan komma fler gånger. många hästar är känsliga för småsår. Caroline

2011-10-03 @ 18:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback