2011-10-23 @ 14:19:37

Mycket plugg

Jag har spenderat dagen i stallet med fodringar, utsläpp och mockning och därefter har jag bara pluggat. Tråkigt nog är det så min dag ser ut då det blev två inlämningar till nästa vecka, båda ganska långa och omfattande om ämnen jag inte är så insatt i vilket gör att det tar en jäkla tid. Egentligen kanske ingenting som intresserar er, men nu vet ni iaf varför det inte blir så mycket skrivet här idag ^^,

Angående Blezters ben så har jag inte mycket att säga. Det var svullet vid morgonfodringen (när jag tog av bandaget) och vid utsläppet hade det hunnit svullna lite till. Blää...


Kommentarer
Postat av: Caroline

usch kan ta lång tid. Caroline

2011-10-23 @ 16:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback