2011-10-10 @ 11:24:00

Sent påkommet

När jag stod som funktionär under allsvenskan i Åstorp förra helgen slog det mig plötsligt att mitt sista ponnyår snart är slut, att min sista chans att tävla i lag på ponny just passerat och att jag också vill ha en liten söt ponny hemma i stallet.
Fastän jag aldrig haft någon riktigt ponnytid utan direkt började tävla storhäst (red en del träningstävlingar osv på ponny, men det räknas inte) känns det jobbigt att jag aldrig kommer ha möjligheten att göra det, just den begränsningen som detta ger känns jobbig.

Med andra ord var det lite sent påkommet att jag ville ha pnny, å andra sidan har jag nästan alltid varit lite för lång för ponny ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback