2011-10-20 @ 21:18:49

Studenten närmar sig!

Idag har det verkligen varit full rulle, eller nja, kanske inte på djursjukhuset. Lågsäsongen är på ingång och där är inte så jättemycket att göra tyvärr men jag fick ändå se en del intressanta saker. SVT var där och spelade in och förhoppningsvis lyckades jag hålla mig undan kamerorna, jag försökte iaf :)

Vi provade, och beställde, även våra stundentsaker idag och det känns verkligen att studenten börjar närma sig. Det känns helt sjukt att jag blivit så stor helt plötsligt... Roligt ska det bli men jag är absolut rädd, det kan jag inte förneka.

Blezter skrittade jag som vanligt, inget nytt där inte ^^,


Längtar tills vi är igång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback