2011-09-23 @ 07:32:00

4. Det här är jag bra på

Jag ska försöka komma på, och sammanfatta, mina styrkor också. Det är inte det minsta lätt kan jag säga men jag ger er de jag kan komma på just för tillfället!

  • Hanteringen av hästarna är nog en av mina allra starkaste sidor. Jag har väldigt lätt för att få hästar dit jag vill med enbart kroppsspråket och tankarna som hjälp (utan våld eller tvång). Detta är dock inte något jag kan förklara riktigt för när jag hamnar i farliga eller svåra situationer faller sig allt naturligt, kroppen handlar helt enkelt av sig själv och jag vet direkt vad som är rätt att göra. Skumt (men bra)!
  • Jag har lätt för att se hur mycket en häst klarar av och inte kräva mer än så för stunden.
  • Jag är (näst intill) en höjdare på att diskutera och argumentera, och envis som synden!
  • Jag har en ganska bra och avslappnad sits, lite finjustering som behövs bara.
  • Jag är pedantiskt noggrann med hur hästen sköts, allt från mockning till rykt och putsning av läder ska vara tiptop!



Jahapp, det var det som jag kom på just nu ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback