2011-09-19 @ 21:57:37

Avslappnat i ridhuset

Tanken var egentligen att jag skulle rida ut idag men eftersom vi fick åka runder och leta ludd (haha det lät skumt) var det nästan mörkt innan jag var klar att ge mig iväg och det kombinerat med jakt kändes inte helt säkert för någon av oss. Speciellt inte när det är ganska så mycket i början av jaktsäsongen då alla är helt skjutgalna ;)

Jag var verkligen inte sugen på att rida något seriöst ridpass så vi busade runder på hellånga tyglar. Jag gjorde allting med långa tyglar som sagt var, både galoppfattningar, avbrott och förvänd galopp och i slutet provade jag även att släppa tyglarna helt och trava runder endast med hjälp av vikten. Det fungerade bra alltihop ^^,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback