2011-09-26 @ 20:05:23

Barbacka!

Idag provade jag och Blezter på en helt ny sak, nämligen ett litet pass barbacka! Han var jättesnäll och tyckte att det var jätteroligt, inte minst i galoppen där han gärna lättade lite i bakändan. Han bockade aldrig, men det var inte långt borta vilket ni kommer se på någon bild.
Det enda jobbiga är att han har så lång manke ("fullblodsmanke" som sadelutprovaren kallade den) att jag var tvungen att sitta på den hela tiden. Ajaj! Min feber gjorde mig väl inte på topp heller, men det var dels av den anledningen jag valde att köra lite oseriöst och barbacka ^^,


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Frida, kan jag få testa ditt hack på Pikachu någon dag sen när jag kan rida honom ordentligt igen?

2011-09-28 @ 11:20:15
URL: http://skeckryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback