2011-09-13 @ 20:16:20

Dressyrhästen

Idag tog jag och Blezter oss en tur på utebanan, i nya sadeln såklart! Han kändes lite trött i allmänhet men skötte sig super så vi red igenom programmet en gång. Det blev missar på vissa moment som jag gjorde om när jag var klar med själv programmet, och då satt de bra! Han har blivit betydligt starkare och orkar mer innan han försöker krypa ihop och när han väl försöker så är han lätt att plocka fram igen. Går det såhär på fredag kommer jag absolut vara nöjd :)


Har ni sett något sötare? ^^,

Kommentarer
Postat av: Linda Lidström

Gud så fin häst!

2011-09-13 @ 21:36:52
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: jennie / dressyrfokus.blogg.se

SV: aha, hahah! Jag behöver själv eventuellt köpa en ny sadel igen, så jag kollar runt lite. :P Fin häst du har förresten , ur gullig ! :D

2011-09-13 @ 22:03:48
URL: http://dressyrfokus.blogg.se/
Postat av: PM

Är det en wintec du har haft förr? Vilka slags ryggar passar teknan till?

2011-09-15 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback